Proszę o pomoc - Octavka odmówiła współpracy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karhen
    Classic
    • 2005
    • 8

    Proszę o pomoc - Octavka odmówiła współpracy

    Zamieszczone przez Rob79
    Coś powoli rozmowy idą czyżby zmęczenie wiosenne ??
    Trudno nam sie zgrac co do wspolnego pisania.
    Najlepsze poradniki w polskim Internecie
    http://new-ebook.ovh.org
  • octavianus
    Drive
    • 2005
    • 57

    #2
    Proszę o pomoc - Octavka odmówiła współpracy

    Panowie pomocy.

    Na weekend pojechałem sobie nad jeziorko w okolice Świebodzina. Zajechałem normalnie wieczorkiem na ośrodek, zostawiłem auto. Rano chciałem podjechać do sklepu i okazało się, że silnik strasznie kopci na niebiesko i wogóle nie wchodzi na obroty (max 1500), absolutnie nie da się jechać autem.
    Po podłączeniu VAG-a dwa błędy:
    17970 - nastawnik dawki (N146): górna wartość skrajna
    17656 - regulacja kąta początku wtrysku: różnica regulacji.

    Niestety, jako że weekend się skończył, musiałem zostawić octavkę na ośrodku i wrócić do domu DSW, bo do pracy trza iść. Będę musiał zorganizować lawetę i przywieźć autko (hmmm.. ponad 200km).

    Tylko pytano do Was, do klękło?? pompa, turbawka??

    A może ktoś zna jakiegoś mechoniora od TDIków w okolicach Świebodzina, może na miejscu udałoby się naprawić?


    z góry dzięki, pozdrawiam
    O1 - AGR była
    jest O2FL i Honda Jazz 1.4

    Komentarz

    • richi9
      Rider
      • 2011
      • 427

      #3
      skasuj błedy i zobacz czy wyskoczą ponownie... Może pasek przeskoczył. tylko to kopcenie na niebiesko mi nie pasuje

      Komentarz

      • octavianus
        Drive
        • 2005
        • 57

        #4
        błędy wyskakują ponownie

        z tym kopceniem też mi się nie spodobało, pomyślałem, że może zatankowałem jakieś badziewie, więc podjechałem innym autem na stacje, kupiłem 5L dizelka i podłączyłem na krótko węzykiem wprost do filtra, czekałem, aż przepali paliwko z filtra, ale niestety nic to nie zmieniło

        jedyne co zauważyłem, to że kąt wtrysku się zmienił w stosunku do tego który miałem ustawiony - miałem ustawiony troszkę za wczesny, a teraz Vag pokazywał skrajnie późny (na TDI Timming)

        może coś za rozrządzie się poprzestawiało, ale to dziwne bo był robiony ze 30kkm temu i akurat tak się składa, że kontrolnie sprawdzałem Vagiem autko z tydzień temu i wsio było ok
        O1 - AGR była
        jest O2FL i Honda Jazz 1.4

        Komentarz

        • roLLo
          L&K
          • 2008
          • 1063
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Pasek skoczył ?

          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            przestawiacz ześwirował albo pasek przeskoczyl, ew. puscil klin na małym kole rozrządu..
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • roLLo
              L&K
              • 2008
              • 1063
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              octavianus, Wg mnie do sprawdzenia dokładnie po kolei rozrząd.

              Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

              Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
              Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
              Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

              Komentarz

              • octavianus
                Drive
                • 2005
                • 57

                #8
                dzięki Panowie za zainteresowanie

                też tak podejrzewam, że być może klin na kole rozrządu na wale puścił, o czym by świadczył ten przestawiony kąt wtrysku, tylko skąd też nagle ten nastawnik, taki pech, że jednocześnie zdarzyło się to i to :roll:

                tak sobie też rozmyślam, że być może ten wtrysk sterujący świruje lub padł i stąd takie błędy....

                tak czy inaczej jutro odholowuje auto do mechanika http://www.diesel-trzebniak.pl/ mam nadzieję, że nie popłynę z kasą :roll:
                O1 - AGR była
                jest O2FL i Honda Jazz 1.4

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Na początek wymien filtr paliwa... :wink:
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  Pracuję...